vrijdag 21 augustus 2009

Voorlopig even de laatste...... denk ik hahaha

En ja hoor, er is weer een doosje geboren hihi
Ik moest er nog 1 voor mn schoonmoeder maken en aangezien mijn schoonouders morgen komen moest ik vandaag echt nog 1 doosje af hebben.
Was er gisterenavond al aan begonnen maar kreeg hem niet af omdat het me gewoon te warm was.
Ik heb nu 4 van zulke doosjes gemaakt en vind het echt erg leuk om te doen.
Nogmaals wil ik vermelden dat alle eer naar Marijke gaat want doordat ik het op haar blog zag staan heb ik ook mn creativiteit laten werken en er ook pennendoosjes van gemaakt. Ik heb het idee dus van haar gelift.

Dit is de zijkant van het doosje... de andere zijkant is net zo..



De voorkant/achterkant van het doosje.
Het plaatje had ik op mn pc staan en weet echt niet meer wie het gemaakt heeft.
Ik heb het uitgeprint op ecru damastkarton en toen verder verwerkt op het doosje...


Dit is de andere voorkant/achterkant van het doosje, het is natuurlijk maar net hoe je het doosje neerzet hihi
Ook dit plaatje had ik op mijn pc staan en ook hiervan zou ik niet weten wie de maker of maakster is..
Ook dit uitgeprint op ecru kleurig damastkarton en verder verwerkt...


Nou meiden, dit was voorlopig mn laatste doosje (denk ik)
Ik hoop vandaag nog een of meerdere kaarten te maken.
Moet straks nog even wat kaarten in plastic zakjes doen, want ook die neemt mn schoonmoeder mee om te kijken of ze ze verkocht krijgt voor me :)
Eigenlijk ben ik stiekem wel een beetje jaloers op mn schoonmoeder, want die loopt nu heerlijk te struinen op de Knotsgekke Kaartendagen in Goed!
Mam.. ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en je zal best je ogen wel uitkijken.
Nou tot de volgende kaart weer!

Veel liefs xxx

10 opmerkingen:

  1. prachtig geworden, Marianna, mooie kleuren heb je gebruikt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Alina :)
    Tis zo moeilijk wat voor een ander te maken, maar vind m aardig gelukt :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Marianna,heel mooi afgewerkt.
    Heel de familie heb nu een doos geloof ik.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahhahahha dank je Riet..
    Nou mn schoonmoeder wil ze kado gaan geven met verjaardag aanstaand weekend, dus vandaar ff een dozeninvatie...
    Ga nu toch gewoon weer aan de kaart hoor!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marianne nou ik heb n m ogen uit gekeken niet normaal wat je daar allemaal ziet.maar heb ook wat voor jou mee gebracht hoor ???????je pennenbakje is weer prachtig veel liefs dikke kus en tot morgen je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahaha dank je wel mam!!
    Ik ben nieuwsgierig!!!
    Tot morgen!!
    Dikke kusss en liefs je schoondochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianna,wat ben ik blij verrast je te mogen verwelkomen op mijn blog...ben meteen komen kijken bij jou en amai amai wat een prachtige pennenbakjes...aan die dingen durf ik me nog niet te wagen...
    Ik ga me direct volger maken dan kan ik regelmatig eens komen kijken.
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Celia :)
    Dank je wel voor je lieve complimentje!
    Leuk dat je volgster bent geworden..


    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen