zaterdag 15 augustus 2009

Awards en Toolsbox

Hoi hoi allemaal!!

Van Alina heb ik twee prachtige awards gekregen..
Namelijk de volgende twee!



Lieve Alina, hartstikke bedankt voor deze lieve awards!
Ik ben er super trots op!
Nu mag ik zoals jullie weten de awards door gaan geven.
Ik geef ze door aan iedereen die mn blog bezoekt!
Enkele ervan zijn .. Suze - Riet - Thea - Gerd@ maar natuurlijk ook alle anderen die mijn blog bezoeken.
Meiden veel plezier ermee! en het is jullie van harte gegund!

Ook heb ik de laatste dagen niet stil gezeten.
Ik zag op de blog van Marijke zo'n leuk idee! Dus ik heb dat gelift!
En het is zo leuk om te doen, dat nummer 2 al in de maak is :D



Zo dat was voor de verandering eens een heel verhaal!
Binnenkort zal er weer even een stop zijn denk ik omdat ik dan weer druk aan het inpakken zal zijn!
Maar tot die tijd zullen jullie zeker nog meer dingen te zien gaan krijgen.

Veel liefs!xxx


3 opmerkingen:

  1. hallo marianna ik keek mijn ogen weer uit wat een prachtig stukje werk heb je weer gemaakt groetjes je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Mam :D
    De volgende is in de maak!!

    Liefs Je schoondochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit is ook al zo stijlvol gemaakt. Heel erg mooi!!


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen