maandag 24 augustus 2009

Jump

Hoi allemaal..

Ooohhh wat heerlijk!!! De kinderen weer naar school!!
Je wil niet weten hoe rustig het hier nu is hahahaha
Gisteren nog heerlijk aan de knutsel geweest!
Ik heb het echt weer helemaal te pakken en daar ben ik zelf ook erg blij mee!
Ik heb dus gisteren heerlijk aan tafel gezeten met al mn knutsels en frutsels om me heen en heb op mn gemak dit kaartje zitten maken.
Ik heb het jurkje een keer extra gestempeld op het scrappapier, zodat er een leuk patroontje in het jurkje zat..
Dit was voor mij totaal nieuw om dat te doen want had het nog nooit eerder gedaan.
De bloem is weer geponst en bewerkt met strass-steentjes, en de takjes zijn ook geponst.
De groene krullen die ertussen zitten heb ik gemaakt van het groene ijzerdraad waar het vlindertje op zat.
Ik heb de afbeelding voor de rest ingekleurd met mn Karisma potloden en ik heb van al het papier wat ik gebruikt heb de randen gedistressed...

Ik ben zelf best tevreden over het resultaat.

Hier een closeup van de bloem die ik er op heb gemaakt


En dan hier de kaart in zn geheel...


Nou meiden, dat wastie weer!
Misschien dat er vandaag nog een kaartje volgt, maar dat merken jullie dan vanzelf wel..

Groetjes en veel liefs...

12 opmerkingen:

  1. Ohhh Marianna Wat een dotje en zo mooi . En zulke prachtige kleuren.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi geworden, Marianna, prachtig bloemetje! veel plezier verder!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Ilonka :D

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Alina :)
    Ja mn bloemen worden steeds mooier :D

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marianna wat een lieve kaart en een leuk vlindertje zit er op . ga maar lekker zo door.ze worden steeds leuker veel liefs xxxjes je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart Marianna. Leuk zo'n jurkje met designpapier!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Angelique!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel Mam :D
    Ik ga zeker door met kaarten maken hoor :)

    Liefs xxx je schoondochter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woauw!!!!Wat een leuk stempelafdrukje,zoooo lief!Een prachtkaart!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen