zaterdag 22 augustus 2009

Kijk eens!!!!

Zoals ik al verteld had is mijn schoonmoeder samen met haar vriendin Kitty gisteren naar Goes geweest naar de Knotsgekke KaartenDagen.
Vandaag kwamen mijn schoonouders weer zoals ze elke 2 weken doen, en kreeg ik dus het onderstaande wat op de foto staat.
Ik heb dit van zowel mn schoonmams gekregen als van Kitty en ik ben beide dan ook ERG dankbaar hiervoor!
De pennenbakjes zijn ook allemaal weg nu hihihi ze zijn mee naar Zeeland hihihi.

Nou meiden, ik verdwijn naar de tafel hihihi want met deze speeltjes moet natuurlijk wat gedaan worden :D



Liefs en xxx van...

14 opmerkingen:

  1. mooie spullen, Marianna, veel plezier ermee!
    heb je gekeken bij Scrapbookdepot, ze hebben hele mooie blad ponsjes!
    heb je een e-mail adres en mag ik dat hebben? mijn e-mail adres staat op mijn blog!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Alina :)
    Nee heb nog niet gekeken, ga ik zo meteen ff doen :)Vind het zo leuk je eigen bloemen te maken!
    Ik ga je mailen :) dan heb je meteen mijn emailadres :)

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met deze leuke spulletjes!
    Ben erg benieuwd wat voor moois je er van maken gaat.

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Martine, dat gaat zeker lukken!!!

    groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo marianna veel plezier met je spulletjes het is je van harte gegund kitty heeft nu ook 1 doosje ze vond ze zo mooi en de groeten van haar veel liefs dikke kus van je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel mam, Ik zit natuurlijk ook heerlijk aan tafel nu van mn spulletjes te genieten :D
    Dus ik moet nog een doosje bij maken??
    Groetjes terug aan Kitty :D

    Veel liefs en dikke kussss terug...
    Je schoondochter:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow super Marianna,wat zijn die vlinders en bloemen mooi! Had ik maar zo een schoonma!
    Koester ze maar...ze zijn zeldzaam!
    Benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken,grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Celia :)
    Mijn schoonouders koester ik zeker wel !!
    Ben erg blij met ze!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij bent verwend Marianna,prachtige spullentjes zeg.
    Heel veel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Riet..
    Ben nu bezig, maar tis zoooo warm!!
    Dus loop af en aan van en naar tafel..

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo Marianna, jij hebt effe mazzel met zo'n schoonmoeder. Harstikke leuke spulletjes joh.
    Veel plezier ermee!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja lief he Elly :D
    Ben er ook erg blij mee!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige spulletjes en heel veel plezier ermee.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen