maandag 3 augustus 2009

Een zonnig kaartje

Vandaag kreeg ik de kriebels weer dus heb ik vanmiddag een kaartje zitten maken.
Ik was op zoek naar een pons waarvan ik 100% zeker weet dat ik m had, maar kan m nergens vinden.
Ik ben bang dat hij ergens anders ligt :(
Maar toen ik dus zo tussen mn hobbyspulletjes aan het zoeken was kwam ik wel andere ponsen tegen en die heb ik dus vrolijk gebruikt.
Wil alleen nog graag de grotere versie er ook van.
De bloemen heb ik uitgeponst en met een spacer en brad op de kaart bevestigd.
Ook de takjes zijn geponst
Het bewerkte papier is van My Minds Eye
En het effen papier is gewoon damastkarton.
De afbeelding is ingekleurd met Karisma potloden


Ik vind hem weer leuk geworden
En jullie?


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en schattig papier heb je gebruikt.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ilonka :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze worden steeds mooier de kaarten veel liefs je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Marianna,leuke stempel en papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen