zondag 23 augustus 2009

Hier istie dan!!

Zo het heeft langer geduurd dan dat ik wilde, maar mn eerste kaartje gemaakt met het stempeltje en nog wat andere dingetjes die ik van mn schoonmoeder heb gekregen is gemaakt..
Ik heb eigenlijk t langeste gedaan over de bloemen maken, want voor degeen die denken dat het zo 1 2 3 gedaan is... FOUTJE!!! dat is dus echt niet zo.
Nou vind ik dat heerlijk hoor!! Hoe meer werk hoe leuker :D



Hoe vinden jullie hem geworden?
Ik ben nog steeds niet te spreken over het inkleuren, maar oke... ik zal dat over mn kant moeten geven dat dat gewoon niet anders wil met potloden.
Erg jammer dat de copics zo duur zijn *snik*

Heel veel groetjes en liefs xxx

5 opmerkingen:

  1. Een hele romantische kaart. En een leuke stempel!!


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ilonka :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marianna leuke stempel he hahaha vind het kaartje heel leuk geworden dikke kus je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Mam :D
    Jaaaa een hele leuke stempel :D
    Ben er erg blij mee :)

    DIkke kussss je schoondochter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Marianna,je bloemen zijn heel mooi geworden!Over het inkleuren...het valt best wel mee hoor.Ik ben met de derwent potloden en doezelaars begonnen en was best leuk.Omdat mijn zoon(14)graag tekent en niet zo goed kan inkleuren heb ik me de copics aangeschaft...maar ai-ai...wat was dat?!Niet simpel,eens je het wat onder de knie hebt neem je nat.je potloden niet meer of toch minder!Indien je ze graag aanschaft geef dan een seintje via mail...ik ken een goed adresje waar ze minder prijzig zijn.
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen