woensdag 5 augustus 2009

Mannenkaart of toch niet?

Ik MOEST deze week gewoon nog een kaart maken omdat ik deze week 2 verjaardagen heb.
En beide waarderen het erg als ze een zelfgemaakte kaart krijgen, dus die krijgen ze dan ook.
Ik moest een mannenkaart maken, en ondanks de bloemen die erop zitten vind ik toch wel dat hij als mannenkaart door kan gaan!
Of vinden jullie van niet?
Jullie mogen het gerust zeggen hoor! Hoor gewoon graag jullie mening!

Ook voor deze kaart heb ik weer het schitterende papier gebruik van My Minds Eye.
Van papier kan je ook echt nooit genoeg hebben vind ik hihi
Verder heb ik gebruik gemaakt van een stukje kant en wat pareltjes.
De uitgeponste bloemen heb ik wat opgevrolijkt door er een parelhartje in te maken en in de andere bloem heb ik een roosje als hartje gebruikt.
Verder nog de takkenpons gebruikt om het geheel nog wat op te vrolijken en een stukje lint over de kaart geplakt.
Ik vind dat dit hem net nog even wat meer af maakt.
Nou meiden! Wat vinden jullie er van?



Heel veel liefs en dikke knuffel!!

4 opmerkingen:

  1. mannen houden ook van bloemen ik vind het een schitterende kaart veel liefs schoonmoeder dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Mam :)
    Ik vind hem ook erg leuk geworden al zeg ik het zelf..

    Dikke kusss je schoondochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuk kaartje geweldig.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Ilonka :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen