maandag 31 augustus 2009

Een Kijkje Nemen

Hoi meiden,

De naam Simone is voor degeen die mijn blog volgen niet onbekend, maar voor degeen die dat (nog) niet deden, zal ik even uitleggen wie Simone is.
Simone is sinds een dikke 5 jaar een hele lieve en hulpvaardige vriendin van mij.
Ik heb haar leren kennen via mijn vriend, en het klikte eigenlijk meteen.
Nu wil het zo zijn, dat Simone nog verslaafder is aan knutselen dan dat ik ben!
Soms vraag ik me af of dat kan, maar JA dus.. ik zie echt mensen die nog meer knutselen dan dat ik doe hihihi.
Ik had al een paar keer tegen mijn vriendin gezegd, joh leuk dat bloggen moet je ook gaan doen, maar ze hield de boot eigenlijk een beetje af.
TOT 2 weken geleden ongeveer... YESSSSSSSSSSSSSSSS ik heb de strijd gewonnen en Simone is aan de blog gegaan!!!
Geweldig meid! Dit vind ik echt erg leuk.
En bij deze wil ik jullie vragen, ga eens bij haar langs op haar blog en het is natuurlijk helemaal leuk als jullie een berichtje achterlaten..
Dit is haar blog....
Meiden bedankt alvast!!

Liefs en Knuffelssssss

1 opmerking:

  1. leuk dat simone ook aan de blog is gegaan de aanhouder wint he veel liefs van je schoonmoeder xxxxxjes tot van de week

    BeantwoordenVerwijderen