zondag 16 augustus 2009

Nog een pennenbakje gemaakt..

Omdat ze zoooo leuk om te maken zijn, heb ik gisteren nog een pennenbakje gemaakt.
Met behulp van mijn mannetje (lief he!! Dat hij me helpt!!)een nieuw bakje gemaakt (ik had geen ciderkartonnetje meer dus hebben we m zelf gemaakt van wat dikker karton)
Mijn schoonmoeder was helemaal weg van de vorige, dus als deze haar goedkeuring kan wegdragen dan is deze voor haar..

Ik heb meerdere foto's ervan gemaakt en een aantal close-ups zodat jullie het beter konden zien.
Dit is het label wat bovenop zit...


Dit is het jongetje van de Greeting Farm wat ik gebruikt heb en wat dus op 1 van de zijkanten staat...


Dit is het meisje wat op de andere kant staat, wederom van Greeting Farm...


Hier een closeup van het meisje en de bloemetjes en parelstreng die ik gebruikt heb...


En hier de zijkant..
Simone (mijn dinnetje uit Assendelft die ook verzot is op kaarten maken en eigenlijk alles wat gemaakt kan worden van papier en lijm hihihi) bracht me gisteren op het idee weer eens wat met de stickers te gaan doen..
Dus ik heb mn fantasie laten werken en een soort van takjesidee met de stickers gemaakt en daarna bloemen geponst (wat ben ik toch blij met mn bloemen en takkenpons!!) en erbij geplakt.


Ik vind het weer een geslaagd project geworden!
Hoe vinden jullie hem?

10 opmerkingen:

  1. Whow wat mooi en wat een prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is heel erg leuk. zeker een goed idee voor hier bij de computer neer te zetten
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Ilonka :)
    Ze zijn echt zooo leuk om te maken!
    Alle lof naar Marijke die het op haar blog toonde en waar ik dit idee vandaan heb

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanneke,

    Bedankt voor je complimentje!
    Ja zijn zeker leuk om bij de computer te zetten :D
    Er zal er hier vast nog een bijkomen hahaha.. tis echt zooo leuk!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Marianna,wat heb je dat prachtig gemaakt zeg,leuke stempel,en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Riet :)

    Ik ben er zelf ook erg enthousiast over en dat gebeurd niet gauw hihihi

    Liefs Marianna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben blij dat je de draad weer opgepakt heb om weer te knutselen prachtig resultaat veel liefs en veel xxxxxjes van je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Mam!
    En bij deze is het pennenbakje dus voor u :)

    Veel liefs je schoondochter! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig geworden, Marianna, echt geweldig!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Alina :D
    Je laat me echt blozen hoor met die lieve berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen