dinsdag 11 augustus 2009

Bloemen prinses

Eindelijk eens een kaartje met een afdrukje van The Greeting Farm.
Ik vind deze serie zo waanzinnig, en nu kon ik er eindelijk eens eentje maken!
Het is een heel ander soort kaartje dan wat ik normaal maak maar vind m er niet minder leuk om!
Zo kon ik meteen even mn nieuwe takjes pons uitproberen, ik heb de takjes pons van Martha Stewart genomen omdat ik die fijner vind ponsen dan de Mc Gill Ponsen. (en hij is iets goedkoper, wat natuurlijk voor ons hobby-isten als muziek in de oren klinkt hahaha)
De bloemen zijn geponst met de bloemenpons en voorzien van een glasparel.

Verder nog een kantje geplakt (dit is papier kant wat zelfklevend is) maar voor de rest de kaart vrij rustig gehouden.
Ik vond namelijk het scrappapier al druk genoeg!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Marianna, mooie kaarten heb je nog gemaakt! De mannenkaart is mijn favoriet, prachtige kleuren en een leuk stempeltje!
    Liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Alina!
    Jeetje wat een complimenten! Erg leuk om te lezen zeg!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en zo leuk papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Ilonka :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Marianna,leuke stempel zeg. En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben ik weer, even zeggen dat je twee awards hebt!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo marianna vind je kaartheel lief ook leuke stempels dikke kus van je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Alina :D
    Ik ga ze plaatsen!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel Mam..
    Ik vind ze zooo leuk he die stempels van Greeting Farm!

    Dikke kussssss je schoondochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Riet bedankt voor je compliment!!
    Sorry had je over het hoofd gezien!!
    Maar je weet wel dat ik je niet vergeet he ;)

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen