zondag 16 augustus 2009

Speciaal voor jou Draakje....

Heerlijk toch dat knutselen!!
Weer een kaartje gemaakt :)
Een draak van een kaart al zeg ik het zelf hihi

De tekst heb ik gemaakt op de pc..
De bloemen en blaadjes zijn geponst en in de hartjes van de bloemen kleine knoopjes geplakt..



Hier nog een close up van de bloemetjes die ik erop heb gemaakt..
Heb verder weinig tierelantijntjes toegevoegd vond het kaartje zo wel druk genoeg..
Ohja... ik heb ook nog wat bloemen en wat dingen in het draakje bewerkt met glitterlijm..



Nou meiden, kom maar weer op met de berichtjes!!

Veel liefs xxx

8 opmerkingen:

  1. heel erg mooi kaartje, Marianna, ik vind je bloemen leuk geworden!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alina,
    Dank je wel voor je complimentje!!
    Jaaa zijn te gek die ponsen ben er erg blij mee..
    Mn schoonmoeder gaat t weekend naar Goes en neemt die andere pons mee (die jij zoveel gebruikt) ik kan bijna niet wachten hihi :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je moet nog even een paar nachtjes slapen hoor dan ga ik naar goes hahahaha wel weer een fantastice kaart gemaakt veel liefs tot zaterdag je lief hebbende schoonmoeder xxxxjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahha weet je hoe lang dat nog duurt Mam!!
    Ben net zo'n klein kind wat betreft hobbygebied dat weet je toch :)
    Ga maar goed snuffelen voor me :D hihi

    Liefs je schoondochter xxx
    En tot van het weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en je bloemen zijn prachtig.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Ilonka :)
    Leuk dat je weer bent langsgeweest!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Marianna,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Riet voor je compliment

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen