donderdag 20 januari 2011

Hetzelfde maar toch anders...

Hoi meiden,

Ik heb gisterenavond heerlijk zitten knutselen.
Ik had voor mn kerst van mn schoonouders de hotfix gekregen maar nog niet echt uitgeprobeerd, dus dat heb ik gisterenavond gedaan.
En zoals jullie zien.... het werkt geweldig!! De steentjes zitten echt hartstikke vast op mn kaarten en schuiven er echt niet af!! Ik vind het een super apparaatje!

De bovenstaande kaart heb ik voor een kennis gemaakt die onverwachts in het ziekenhuis terecht kwam en dus wel een leuk kaartje kon gebruiken.
En dit kaartje is ook voor een kennisje, die zondag jarig is (oeps... nou hoop ik dat ze niet tussendoor op mn blog kijkt!) ik heb de kaart al gepost dus ze krijgt hem sowieso al eerder maar ja, op zondag komt er (gelukkig) geen post he!
Zoals jullie zien beide kaarten gemaakt met dezelfde lijn papier... en op beide kaarten hotfixsteentjes,,

Nou meiden, bedankt voor het langskomen weer en voor jullie lieve berichtjes!!
Tot snel weer!!!

Dikke knufffffffff xxxxx

7 opmerkingen:

  1. Oohh hier wordt je vrolijk van Marianna, prachtige kleuren heel mooi.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Marianna,leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a precious card i love the papers and the pretty embellishments Marianna.
    i love your blog, iam following you now :-)
    have a wonderful weekend
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Marianna, I love the combination of blue-yellow. Two really wonderful creations. Hugs, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaartjes, en wat een leuke kleuren.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaartjes maak je Marianne. Heerlijke kleuren. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind beide kaartjes hartstikke leuk. Leuke combinatie ook:))

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen