zondag 16 januari 2011

En dat is 2 ..... en 3 dan ook maar meteen :D

Hoi meiden hier ben ik weer!!!
Ik had de vaart er in en vond het zo leuk om ze te maken!! Ik heb ze dus al af!!
Misschien dat ik er nog wel iets bij maak hahahaha (iemand ideetjes??)

Nou ja eigenlijk behoeft het allemaal geen beschrijving meer he :)

Rick heeft 2 juffen dus heb er natuurlijk voor beide eentje gemaakt..



En deze voor de andere juf van Rick

En hier dan nog alledrie bij elkaar...
Vind het echt heeeeel leuk geworden al zeg ik het zelf :D
Al was het dan simpel.. tis gewoon een leukerdje hihi
En hoe vinden jullie ze geworden?? Net zo leuk als ikzelf??

Veel liefs en tot snel weer!! xxxxx knufffffffff

9 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke weggevertje geworden Marianna!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat schitterend en wat leuk zijn ze toch om weg te geven.
    daar zullen de ontvangsters erg blij mee zijn.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,
    Nog reuze bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Zit nog steeds te twijfelen haha
    Leuke kadootjes daar zullen birgit en lozer vast blij mee zijn!
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Marianna, daar zullen ze vast heel blij mee zijn.
    Prachtig gemaakt :D

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor jullie reacties!!

    Ja sylvia, je hoort hele verschillende reacties.. Ik heb zelf de HP Photosmart c3180 (all in one) en ik ben er zeerrrrr tevreden over!

    Bedankt voor het langskomen meiden, dat doet me weer goed!!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn zeker hele leuke doosjes, zullen de jufs blij mee zijn.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke doosjes heb je gemaakt, ik denk dat ze bij de juffen wel in de smaak vallen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen