zondag 16 januari 2011

En dat is 1....

Hallo meiden!!!

Omdat de juffen van Rick en Scott binnenkort hun verjaardag vieren op school (alle juffen en meesters doen dat daar op 1 dag) ben ik alvast maar begonnen om een kleinigheidje te maken voor ze.
Ik had dit doosje al vele malen gezien bij andere bloggers en ben er vandaag maar eens mee bezig gegaan.

Hieronder zie je hem.. het lekkers moet er nog in maar had nog geen bonbons in huis.. dus die moeten jullie er maar bijdenken hahaha

Hier het doosje dicht..
Zoals jullie zien mag Scott deze aan zijn juf geven als het zover is..
Ik hoop dat ze het een geslaagd kadootje vinden :)
Wat vinden jullie ervan?
Jullie zullen er nog wel een paar zien want ik maak voor alle juffen hetzelfde maar in andere kleurtjes :)

Veel liefs en dikke knuf xxxxxxxx van mij

1 opmerking:

  1. hoi marianna leuke doosjes heb je gemaakt voor de juffen .veel liefs en xxxxjes ma

    BeantwoordenVerwijderen