maandag 15 november 2010

Weer een aantal kaartjes...

Hoi allemaal,
Ik heb weer een aantal kaartjes om te laten zien :)
Onderstaande kaartje heb ik gemaakt met een stempel van de action en ingekleurd met distress inkt.
De kaart is inmiddels al bij de ontvangster ervan en zij was er hartstikke blij mee :)


Zo is hij met het label erin :)
Deze onderstaande kaart heb ik gemaakt naar een idee van een ander blog, ik weet helaas niet meer bij wie! Mijn vriendin Simone was zo lief om me een aantal van die ontzettend mooie vlinders op te sturen! Ze zijn zoooo gaaf!! Maar aangezien ik nog geen cuttlebug of iets dergelijks heb kan ik ze helaas nog niet zelf maken :) Nog even geduld hebben en dan komt de CB er hier ook wel :) .. Hoop ik dan...
En dan nog een aantal kerstkaartjes, want tja, ook die moeten gemaakt worden natuurlijk.
Wat eenvoudige kaartjes maar daarom niet minder gemeend :)
Magnolia doet het natuurlijk altijd hartstikke leuk, en ook deze zijn weer cute!
En deze is gewoon helemaal liefffff :D
Bedankt weer voor het langskomen en de lieve berichtjes die jullie achter laten :D

Heel veel liefs en een dikke knuffffffffff xxxxxx

6 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk zijn ze prachtig!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je bent weer druk bezig geweest. Ze zijn prachtig, maar mijn favoriet is de paarse.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allemaal hartstikke leuk! Mooi gekelurd ook:))

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten marianna, mooie kleuren en prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Marianna,Wat heb je schitterende kaarten gemaakt.
    Mooie stempel,super ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianna het zijn prachtige kaarten geworden
    mooi papier gebruikt en leuke stempels gebruikt

    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen