maandag 28 december 2009

Nog eentje

Ik vond m zo leuk om te maken, en moest nog een verjaardagskaartje, dat ik nog een keer dat model heb gebruikt van de easelkaart.
Deze is voor de kleine van mn vriendin (nu hoop ik stiekem dat ze het te druk heeft en niet meer op mn blog kijkt voordat ze jarig is)

Voor de clubs van Monique heb ik er meteen een workshop voor gemaakt want dat werd me gevraagd en daar heb ik dus gehoor aan gegeven.

Ik hoop dat jullie mn kaartje weer leuk vinden!



Veel liefs en knufffffffff xxx

12 opmerkingen:

  1. Whauw wat prachtig met hele mooie kleuren en wat een lief stempeltje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej Marianna!!

    Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt zeg!!
    Helemaal mooi!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Marianna,lief stempeltje. En wat een vrolijk papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Ilonka voor je lieve reactie.

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariska,

    Bedankt voor je reactie!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Riet,.
    Bedankt voor je complimentjes!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi geworden, Marianna, heel leuk stempeltje!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Alina:)
    Tja ik noem dr vaak draakje, dus leek me dit een leuk stempeltje voor haar eerste verjaardagskaart :D

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,

    Ik vind je easel kaarten hartstikke leuk. Ik ga er ook maar eens even eentje maken:))

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    Bedankt voor je reactie en complimentje!
    Hij is echt niet zo moeilijk om te maken hoor, maar vind het een erg leuk effect hebben

    Groetjes,
    Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een heel keigaaf leuk kaartje..
    En de workshop ziet er tiptop uit..
    Dank je wel hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag gedaan Monique :D
    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen