dinsdag 14 juni 2011

Totaal verschillend

Hoi hoi meiden,

Ik heb weer 2 kaartjes gemaakt :)
Deze zijn echt totaal verschillend van elkaar.
Onderstaand kaartje heb ik eens helemaal geen stempelafdrukje bij gebruikt zoals jullie zien.
Ik vind het een hele sjieke sfeer geven en nu ik de cuttlebug heb geeft het me de mogelijkheid om dit ook te doen.
Ik kijk altijd vol bewondering naar de kaarten van Elly .
Zij maakt zullllllke gave creaties en kaarten!! Voor mij een groot voorbeeld :)
Elke keer zit ik weer te kwijlen bij haar mooie creaties! en nu , jaaaa nu krijg ik ook heel langzaam de mogelijkheid dit te gaan doen.

Het middendeel kreeg ik heel lief van mijn vriendin Simone (die trouwens ook erg mooie creaties maakt!). Maar toen kwam het! Wat ging ik er mee doen?
Dusss zelf mn papier tevoorschijn gehaald en gekeken wat er het meest bij pastte, en ik vond dit uiteindelijk een leuk geheel zo.
Dan de volgende kaart.
Natuurlijk ook daar gebruik gemaakt van de CB met diverse stansjes.
Het papier is uit een groot blok, en als ik me niet vergis is het van MME.
Een magnoliaatje ingekleurd met mn karisma potloden en onder het plaatje een stukje kant geplakt wat ik eerst even met distressinkt wat ouder heb gemaakt.
Ik heb alle randjes van het designpapier bewerkt met een tooltje van tim holtz en daarna nog met distressinkt.
Nou .. toch echt twee heel verschillende kaartjes he ?

Ik hoop snel weer wat moois te laten zien aan jullie!
Bedankt voor jullie bezoekje en jullie lieve berichtjes! En tot snel weer!

Heel veel liefs en dikke knuffffffff xxxxxxxxx

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Marianna, de bovenste heeft zeker iets sjieks.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een paar leuke kaarten gemaakt marianna, makkelijk nu je de lace maalen ook nog door de cuttlebug kunt doen, nu heb je snel een kaart af. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 2 totaal verschillende maar wel allebei hele mooie kaarten

    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen