maandag 20 juni 2011

En daar is er weer eentje

Vanmorgen kwam de post! Jaja... ik kreeg wat malletjes binnen :)
Daar moest ik natuurlijk vanavond weer mee aan de slag :D
De bloem is nog steeds niet helemaal naar mn zin, en de hoekjes had ik wat anders verwacht, maar al met al er nog een leuk geheel van weten te maken :)

De blaadjes ingesponst met distress inkt, evenals de hoekjes, t onderste cirkel en de bloemblaadjes zelf.
Het designpapier wat ik heb gebruikt zat in mn restjesmap, dus ik heb geen idee van welk merk dit is.


Ook zag en las ik dat ik weer wat nieuwe volgers erbij heb!
Vind het hartstikke leuk dat er toch al bijna 100 mensen mijn blog volgen :D
Eigenlijk wel weer iets om trots op te zijn toch?

Meiden, bedankt voor het langskomen weer en voor de lieve en leuke reacties!

Dikke knufffffffff xxxxxxxxxxx

5 opmerkingen:

  1. Misschien ben je zelf niet helemaal tevreden, maar het ziet er prachtig uit.ook de hoekjes zijn erg leuk zo!!

    @ bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marianna.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marianna.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zag dat de zin weer terug aan het komen is super kaarten hoor
    groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen