vrijdag 27 augustus 2010

Blog in de schijnwerpers..

Hoi meiden,
Even een klein verhaaltje..
Al sinds jaar en dag knutsel ik vaak samen met mijn vriendin Simone..
Ik ken haar nu ruim 8 jaar en delen lief en leed. (geboorte van onze kindjes, ons trouwen, en nog heeeeel veel andere dingen)
Ook zij maakt schitterende kaartjes en ik heb haar een poosje terug overgehaald om een blog te beginnen.
Dat heeft ze gedaan maar... de volgers blijven uit! En wat is nou leuker om een berichtje te krijgen over je kaartjes zodat je ziet dat je ze niet voor niks op je blog zet!
Dus wil ik eigenlijk vragen... neem eens een kijkje op deze blog en als je het de moeite waard vind wordt dan volger!
Ze maakt echt hele mooie kaarten (vind ik dan!)
Alvast bedankt!!

Dikke knuffffffffffff xxxxxx van mij!!

5 opmerkingen:

  1. Voor lieve mensen doe ik dat wel meis :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi marianne, ik heb geprobeerd volger te worden maar krijg het niet voor elkaar !
    krijg steeds het bericht dat de volgerspagina niet gevonden kan worden.
    Ik kan wel op haar blog maar helaas geen volger worden.
    en ze maakt prachtige kaarten !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ,marianna je moet me het de volgende keer maar even voor doen hoe je volger kan worden veel liefs .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat heb je weer mooie kaarten gemaakt.. geniet er iedere keer van groetjes uit Geleen.
    vee liefs riet

    BeantwoordenVerwijderen