zaterdag 22 mei 2010

Toch nog een keer die stijl

Ik moet er nog steeds erg aan wennen, maar begin het toch steeds leuker te vinden deze stijl!
De tekst met sierkader heb ik op de computer gemaakt en daarna uitgesneden en bewerkt met distressinkt..
Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een blokje van BG
Verder nog bloemen geponst met de retroponsen en takjes met de Nellie Snellen pons.
Het vlindertje is ook geponst maar weet even niet meer welk merk pons dat nu is.
Het lint komt van een rol af die ik ooit eens bij de Action heb gekocht en wat ik toch best mooi lint vind.
Het enige jammere vind ik er aan dat ze toen maar 1 breedte hadden (volgens mij nog steeds) en had het best wat breder willen hebben..
In de bloemetjes heb ik nog pareltjes geplakt om het geheel af te werken.

Al met al toch weer een lief kaartje geworden

Hoe vinden jullie hem?
Bedankt weer voor het langskomen!
Liefs en knufffffff xxxxx

6 opmerkingen:

  1. ik vind hem mooi hoor
    de texstkaarten vind ikzelf ook erg mooi,
    maar ik ben niet zo`n held met kleuren
    liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anders dan anders maar daarom niet minder mooi!Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Marianna.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor jullie reacties!! Was weer erg leuk om te lezen :D

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm ook mooi hoor Marianna !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Marianna, het is weer eens wat anders.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen