woensdag 21 april 2010

De kikker en de prinses :)

Gisterenavond nog dit kaartje gemaakt.
Had het afdrukje al ingekleurd en heb daarna het papier erbij gezocht.
Het papier komt uit een blokje van Gypsy en ik vond het goed bij de kleurtjes passen.
Ik heb de randjes be-inkt met een blauwe inktpad die ooit eens bij stempels van de kruidvat heeft gezeten.
Het is eigenlijk net niet helemaal de kleur, maar vond dit toch mooier uitkomen dan dat ik niks aan de randjes gedaan zou hebben.
Verder nog een zilveren bloem gebruikt (deze zijn te buigen zodat je zelf kan bepalen hoe dicht of open je je bloem wil hebben. De onderste en de grote bloem zijn gemaakt met de retropons, de blaadjes geponst met een takjes pons, dit alles komt bij Doeading vandaan en de roosjes komen bij its scraptime vandaan.

Veel liefs en knufffffffff xxx

15 opmerkingen:

  1. woowwie wat een mooi plaatje !
    liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel dames :D
    Leuk dat jullie weer geweest zijn en een complimentje hebben achter gelaten :D
    Dat vind ik echt TOP!!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Marianna,lief die stempel,mooie kleuren.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Marianna, mooi kleuren toppie.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel dames :D Blijft leuk om al die reacties te lezen :D

    Groetjes,liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Marrianna wat mooi!Ik heb het afdrukje hier ingekleurd liggen,maar moet er nog een kaart mee maken!Die van jou ziet er erg mooi uit hoor!Proficiat!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Het is wel grappig want ik heb vandaag ook een kaartje gemaakt met dit stempeltje,maar die kan ik volgende week pas laten zien.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is super mooie kleuren ook
    liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marianna
    en wat een mooie kleuren heb je gebruikt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel dames :D
    Hij staat nog steeds op mn kast te pronken maar zal snel een bestemming hebben :)

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superrrrrrrrrr mooi kaartje Marianna;), maarre om nou zwanger te worden voor een doosje;) is wel een beetje te gek hoor hihihi,
    fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart, de stempel is echt wondermooi, ik heb hem ook, maar nog stees ongebruikt

    BeantwoordenVerwijderen