zondag 28 maart 2010

Knutselzondag...

Vandaag echt eens een hele dag alleen maar geknutseld!
Ik had geen puf andere dingen te doen en aangezien we vannacht er 3 keer uit geweest zijn omdat Scott toch nog steeds ziek is (huilen dat alles m zeer doet) had ik zoiets van. "Morgen weer een dag!".

Ik heb dus onderstaande creaties gemaakt..
Hier een doosje.. natuurlijk weer gevuld met chocolade eitjes..
Dit doosje gaat een reisje maken richting het zuiden des lands zodat Oma lekker kan genieten van de inhoud ervan :)


Verder kreeg ik nog een vraagje om een beterschapskaartje te maken voor een vrouw..
Denk toch dat deze goed gelukt is of niet?
Nog maar een communiekaartje gemaakt :)
Dit keer voor een jongetje :)

En ook dit zakje is weer gevuld met lekkere paaseitjes en gaat zn weg wel een keer vinden naar iemand toe :)
Vind het toch wel leuk om te doen en denk dat ik vanavond nog een doosje ga maken (heb nog 2 personen in mn hoofd waaraan ik dit zou kunnen geven :)
Nou allemaal weer bedankt voor jullie bezoekje en lieve reacties...
Tot snel weer!!

Dikke knufffffffff xxxxxxx en veel liefs...

7 opmerkingen:

  1. jij hebt je zondag goed benut Marianna leuk !!!!!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk Helma! EN heb nog heeeel veel ideetjes in mn hoofd hihi

    Groetjesss Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi geworden, Marianna!
    beterschap voor Scott!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Alina :)
    Morgen maar even de dokter bellen want zn temperatuur blijft maar zo hoog :(

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianna,

    Wat heb je allemaal hartstikke leuke kaartjes/zakjes gemaakt.
    En over dat "even" kleuren (ha,ha) Dat viel nog wel tegen hoor...Ben er wel een paar uurtjes zoet mee geweest.

    En beterschap voor Scott.

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen