zondag 21 maart 2010

Kaartjes Invasie

Wauwwww wat was het lekker druk op de demodag van DoeADing zeg!!
Samen met mn schoonmoeder even wezen kijken en met een aantal dames nog een praatje gemaakt.
Eindelijk heb ik nu eens Nicole aan het werk gezien met de copics!
In 1 woord GEWELDIG!!
Ik heb niets te biechten want ik heb echt nikssssssss gekocht!! (goed he!!!)

Dan nu de kaartjes!
Onderstaand afdrukje had ik van de week al gekleurd en vanmiddag even een kaart mee gemaakt.
Het afdrukje is van Magnolia, en het papier is van Papermania

Toen kwam ik in mn restjesmap nog een strook papier tegen en had net deze afbeelding van Sliekje in zitten kleuren.
Leuk kaartje om bij mn dochter op haar kamer te zetten als verrassing!
Het papier wat ik hier gebruikt heb komt uit een blokje van de actiewinkel :)

Deze kaart ben ik zelf niet zo kapot van omdat ik hem gewoonweg te eenvoudig vind.
Nou vind ik zowieso jongens/mannenkaarten moeilijk om te maken en ontkwam er echt niet aan er toch een bloem op te verwerken.


Onderstaande kaart heb ik een 3 luikje van gemaakt.
Het geheel is 13.5 cm hoog en 27 cm breed.
Heb dus 3 vlakjes gevouwen van 9 cm breed en ben dat gaan versieren.
Het afdrukje had ik nog gekleurd en wel liggen, dus hoefde het alleen maar te verwerken.
Ook dit papier is weer van papermania.
De bloemetjes en roosjes had ik nog liggen en de takjes zijn geponst met de nellie snellen pons die ik van mn schoonmoeder heb gehad en waar ik wederom ERG blij mee ben!
Hier nog even een close-upje van de voorkant van het kaartje.
Ik vind dat dit takje het ook weer erg leuk doet bij de bloemetjes.


Nou dit waren er toch weer een paar.
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!
Reacties zijn natuurlijk altijd welkom, het is zoooo leuk dat te lezen.

Ik ga nu lekker met mn hubby knuffelen en lekker in slaap vallen (hoop ik dan toch)


Heel veel liefs! en een dikke knufffffffff xxx

9 opmerkingen:

  1. tjee wat mooi wat je allemaal gemaakt hebt zeg!! ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes allemaal Marianna, je bent nogal bezig geweest zeg ;-)
    Wat goed dat je je gisteren zo ingehouden hebt...pffft ikke niet hoor. Heb het nog geprobeerd hihi, maar tevergeefs ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww dat zijn er weer heel veel prachtig zijn ze Marianna.
    Geweldig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via ben ik op je blog terecht gekomen. Het ziet er erg leuk uit.
    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo marianna je hebt weer erg je best gedaan .het zijn echt hele leuke kaartjes geworden.veel liefs xxxxxjes ma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldige kaartjes hoor marianna en ja dat eenvoudige moeten we maar van ons afzetten want ze zijn gewoon leuk hahah heb ik ook hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaarten Marianna!
    groetjes Nolly

    BeantwoordenVerwijderen