dinsdag 26 januari 2010

Award gekregen

Hoi hoi!

Van Corrie heb ik een award gekregen. Dank je wel hiervoor Corrie!
Er zijn enkele regels aan deze award verbonden:

1. Kopieer deze award naar je blog
2. Maak een link naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3. Vertel 7 interessante dingen over jezelf
4. Kies 7 andere bloggers om de award door te sturen
5. Maak een link naar hun blogs
6. Laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jou

Nou hier dan 7 dingen over mijzelf
1 Ik ben dolgelukkig met mijn gezinnetje
2 Ik ben gek op kaartjes maken, en momenteel helemaal into the stempels en scrap
3 Ik ben dol op winkelen bij Marlous van Doe @ Ding die tegenwoordig ook een webwinkel heeft.
4 Ik naast knutselen ook graag met de pc bezig ben en dan vooral met Paint Shop Pro
5 Ik leef van dag tot dag. Wat vandaag niet lukt komt morgen wel weer.
6 Ik ontzettend blij ben met de mensen om me heen die voor 100% achter me staan
7 Ik het heel moeilijk vind om keuzes te maken maar dat nu toch echt moet doen volgens de regeltjes van de award.

Hier dus 7 mensen die ik de award wil geven
1 Angelica
2 Dia
3 Cora
4 Helma
5 Marley
6 Miranda
7 Ilonka

Ik zou hem aan nog wel meer mensen willen geven, maar helaas mag dat niet.
Wie weet de volgende keer weer!
Want eigenlijk... zijn jullie allemaal kanjers en verdienen jullie hem gewoon allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten