donderdag 10 september 2009

ijshockey kaartje

En hier is er weer eentje hoor..
Mijn mannetje is dus ook helemaal te spreken over de copics, en aangezien hij ook ijshockeygek is heb ik van het internet een ijshockeyplaatje gehaald en heeft hij die ingekleurd met de copics!
Ik heb erna er een kaartje mee gemaakt,
Ik moet toegeven dat het niet makkelijk is en dat ik hem niet helemaal gelukt vind omdat ik het moeilijk vind geen bloemen te gebruiken bij de "mannenkaarten" ,Maar desalniettemin mag hij er toch wezen :D
Van de week nog maar eens goed zoeken naar meer tips over kleuren met copics, en tja.. denk dat ik morgen toch weer bij Harolds beland hahahaha



Veel liefs en knuffies.....

10 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne wat een leuk kaartje en je plaatje is wel origineel. Die zie je niet vaak.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ilonka :)
    Tja dat heb je met een ijshockey gek in huis hihi

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En binnenkort ook nog een copic-gek!
    Voor beiden een dikke pluim!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja huub dat zijn jou plaatjes en nu nog judo dan is alles compleet marianna zonder bloemen zijn het ook leuke plaatjes hoor veel liefs dikke kus groetjes ma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor Celia hij is er erggg over te spreken!!
    Echt geweldig :)
    Bedankt voor je complimentje!!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je mam,
    De judoka komt er ook aan, ligt al gekleurd klaar hihi
    moet er alleen nog een kaartje mee maken.

    Liefs en dikke kus je schoondochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart marianna, en wat leuk dat je mannetje het ook leuk vind .. hhhiii dat is altijd mee genomen ;)

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaa ja inderdaad Suze dat is heel gezellig ook trouwens!!
    Zo zit ik toch niet alleen te knutselen :)

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk geworden, Marianna!
    ik ben al benieuwd naar je kaart met de judoka!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Alina :)
    Die judoka komt er snel aan denk ik :)

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen