woensdag 2 september 2009

En nog eentje

Zo en dan nog maar een kerstkaartje gemaakt :)
Deze gaat al wat meer mijn goedkeuring krijgen hahaha...
Erg he!! Af en toe vind ik mezelf zooooo..... (vul maar in hihihi)
Echt gek veel ga ik er niet maken dit jaar..
Alleen voor hele naaste en de rest krijgt lekker makkelijk een gekochte kerstkaart!
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoeveel kerstkaarten jullie per jaar maken en versturen.
En dan bedoel ik de zelfgemaakte he!

Voor nu, een fijne avond allemaal nog .. en...

Liefs en knuffelsssssss van mij!


10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Marianna.
    Warme kleuren toppie.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehhh zelf gemaakte kerst kaarten . . rond de 70 en laat ik er nou net 24 verkocht hebben arghhhh dat word vrolijk opnieuw beginnen


    xxx

    Ps kaartje is leukkkkkkkkk en de andere 2 ook muts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komaan Marianna,laat je gaan!!!
    Je gaat toch geen verschil maken...die wel zelfgemaakt en die krijgt een gekochte...nee toch?!
    Het gaat zo goed!
    Ik heb een grote fam. 17neven en nichten die allemaal (of toch bijna)getrouwd zijn en kinderen hebben,dan alle onthaalkindjes die hier ooit geweest zijn (47) en onze vriendenkring...dus ik maak er zeer veel,wacht alleen op de beurs in Mechelen!
    Grtjs,(en ik zou het toch maar eens overwegen)Celia,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dan mag je weer fijn aan de kerstkaarten Moone hahaha heb je weer wat te doen :)

    Liefs Marianna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihih Celia, ik weet van sommige mensen, dat die zelfs de zelfgemaakte kerstkaarten weggooien, en dat vind ik toch wel zonde hoor!!
    En zoveel hoef ik er niet te sturen :) Denk als ik aan de 40 kom dat het er veel zijn :)
    Maar er komen er nog wel een paar bij hoor :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianna,

    Leuk kaartje heb je gemaakt hoor!
    Ennuh ik maak er ook niet zoveel hoor ik stuur idd niet iedereen een zelf gemaakte waarvan ik weet die het waarderen en leuk vinden krijgen er éen de andere mikken ze toch in de prullebak later dat vind ik zonde van me werk ,ja toch!

    Groetjes san.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel San :)
    Gelukkig ben ik niet de enige dan die dat doet.
    Vind het zo zonde van het werk om mensen te sturen waarvan ik weet dat ze m weggooien!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen