donderdag 9 april 2009

Toch nog een beetje inspiratie

De laatste dagen had ik weer weinig inspiratie om wat te maken.
Had wel een paar keer aan tafel gezeten met de gedachte ik ga eens lekker een kaartje maken, maar na een uur staren t ook weer opgeruimd want het kwam er gewoon niet van om wat te maken.

Maandag was ik te nerveus voor dinsdag voor het ziekenhuis want ik moest toen vaten in mn been dicht laten spuiten en daar zag ik enorm tegenop.
Gelukkig viel het mee, en hebben ze maar 1 keer hoeven spuiten maar ben blij dat het achter de rug is.
Nu maar duimen dat het goed blijft gaan, ik voel me nu redelijk goed! Heb een stuk minder pijn en zelfs weer warme tenen!
Het onderstaande kaartje kreeg ik van mn tante als beterschapswens :)


Vandaag belde mijn tante op of het goed was dat ze samen met oma een bakkie kwam doen, en dat vond ik natuurlijk hartstikke leuk!
Ook wilde ze nog even naar de hobbywinkel Doe@Ding op het plateau hier, maar hoe vervelend ook, wist mijn tante de weg niet en moest ik natuurlijk even aanbieden om dan mee te rijden (goeie smoes he??!!!)
Van oma had ik geld gekregen om een bloemetje te kopen, maar heb maar meteen gevraagd of het erg was dat ik daar stempels voor kocht hihihi
En natuurlijk vond oma dat niet erg!
Dus weer een nieuwe ollifantset erbij en een andere stempel (kweet het merk niet meer) maar het is de stempel van de onderstaande blauwe kaart! (het meisje dus)

De rose kaart had ik het afdrukje van de week al zitten kleuren, en ook al het papier bij elkaar gezocht maar wist gewoon niet wat ik er mee moest en vanavond wilde het dus achter elkaar lukken!



Dit is er dus het resultaat van geweest.
Ik ga voortaan in de gaten houden waar ik mijn foto's van de kaarten maak, want heb ook in de gaten dat een opgeuimde achtergrond ook heel veel doet met je kaart :)

Degeen die geweest zijn weer bedankt voor je bezoekje (en reactie) en ik hoop dat je de kaartjes weer leuk vond.

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes Marianna.
    Ohh en wat vond jij het erg om naar Marlous te gaan..lolll hihihii.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahah ja Suze .. Heeeeel erg hihi
    Bedankt voor je complimentje :D

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt Marianna.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen