zondag 26 april 2009

Projectje samen met Moone

Omdat wij van de week de bureau's iets anders hebben gezet in de huiskamer, kan ik nu knutselen aan mn bureau (hier staat ook mijn pc en printer enzo dus had er weinig ruimte wat aan te doen op freubelgebied)
Ik had via de clubdag van de Crazy Meiden een heel leuk knutselprojectje gezien en liet dat aan mijn vriendin Simone zien uit Zaantjesdam en die vond het wel een leuk projectje om samen te maken.
Dus gisterenavond hebben we eigenlijk samen via de pc zitten knutselen hahaha.
Dit is het geworden.

Dit is de voorkant


Een close-upje van het bloementoefje


Het project 1 keer open geslagen


Het hele projectje uitgeklapt met de labels ernaast


De 2e bladzijde van wat dichterbij gefotografeerd


De achterkant van de kaart


Ik vind hem ondanks dat er toch een klein snijfoutje in zit toch erg leuk geworden.
Hoe vinden jullie hem?
Zodra ik de foto's binnen heb van Moone zal ik deze ook op mijn weblog plaatsen.

Iedereen alvast weer bedankt voor het bezoekje en tot de volgende keer weer!!


4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden, Marianna( het snijfoutje is niet te zien!), het bloementoefje is helemaal geweldig!
    heel erg bedankt voor je leuke reacties op mijn blog!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé marianna ik zie dat het gelukt is met het projectje.
    Nou Marianna wat leuk is die leuk gewoorden toppie.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwww Marianna,wat is dat schitterend meis.
    Prachtig papier,en de stempels zijn mijn favoriet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk projectje, jullie hebben er vast veel plezier mee gehad om dit te maken.
    Ziet er super uit.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen