zondag 29 maart 2009

Mijn Tantetje :P

Van de week kreeg ik een mailtje van mijn Tante dat ze weer wat kaartjes had gemaakt en dat ze er fotoos van had gemaakt.
Ik vind het reuze leuk elkaar zo op de hoogte te houden van wat er gemaakt wordt :)
Vandaar dat ik dit blogje eigenlijk aan haar wil wijden en hier dus nu laat zien wat mijn tante voor kaarten maakt. Zij houd ook altijd mijn blog in de gaten of ik er weer wat nieuws op heb gezet. Nou deze keer dus geen kaartjes door mij gemaakt, maar de kaartjes die ze zelf heeft gemaakt :D

Ze is (net als ik) nog maar net begonnen met stempelen en scrappen.
Ik vind ze er erg leuk uitzien, Vooral die met de beertjes vind ik erg leuk geworden.

Dit zijn de kaartjes die mijn tante Jeanette heeft gemaakt.

Hier een foto van Jeanette met mijn kids (is wel van 4 jaar geleden maar had geen andere foto waar ze op stond)

(oh oh oh als ze dit weer leest hahaha)





Ik hoop vanavond zelf nog een kaartje te maken, maar op het moment wordt het niet echt toegelaten jammergenoeg, want kan wel wat ontspanning gebruiken!


1 opmerking:

  1. wat een prachtige kaarten heb je tante gemaakt Marianna.
    leuke foto ook zeg.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen