zaterdag 7 februari 2009

Heerlijke dag gehad!!

Nou eindelijk was het dan zover.
Gisteren met mijn moeder, tante en oma naar de beurs in Rijswijk geweest.
In eerste instantie toen we binnen kwamen had ik zoiets van is dit alles? Maar uiteindelijk hebben we dus gewoon 6 uur lang gelopen en maar 1 pad dubbel gezien hahaha.
Natuurlijk kon de hand niet op de knip blijven hihi, dus er is weer het een en ander aan de verzameling toegevoegd.
Ik was op zoek naar de stempels van draakjes van lelo design en je zal het niet geloven, maar bij de laatste kraam met stempels had ik ze EINDELIJK te pakken.
Ben er zoooo blij mee (dit was meteen mn verjaardagskadootje van mijn oma, waar ik natuurlijk erg blij mee ben)

Nou dit zijn mn aankopen geweest van gisteren.


Je snapt dus wel wat ik het weekend wil gaan doen hihihi :)
Bedankt voor je bezoekje weer!!

Liefs xxx

2 opmerkingen:

  1. Wauww Marianna wat een gave spulletjes heb je gekocht super.
    Ik wens je heel veel freubel plezier ;)

    Veel liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Suze :D
    Dat gaat zeker wel lukken

    BeantwoordenVerwijderen