vrijdag 27 februari 2009

Even badderen

Gisteren met mijn moeder en dochter even bij Marlous geweest.
Dat was natuurlijk foute boel want er verdween weer het een en ander mn mandje in.
Onder andere deze stempelset van ollyfant en de roosjes die je als afwerking op de grote bloem ziet rechtsboven.
Nu eens niet in het rose, maar ROOD hahaha (natuurlijk heb ik wel rose roosjes meegenomen dus jullie gaan ze echt nog wel zien hahaha)

Ik wilde een kaartje wat lekker sprekend was en anders dan mn andere kaartjes hihihi
Dit is hem dus geworden!


3 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaartje Marianna.
    heel leuke stempel.

    fijn weekend.
    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg, leuk zo dat badderen hihiii.


    Veel liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje
    oooh ik heb er ook mee in mijn handen gestaan vind deze stempeltjes erg lief!
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen