zondag 18 januari 2009

Weer een layout gemaakt....

Vanavond begon het toch weer te kriebelen, en aangezien ik genoeg foto's heb om te scrappen heb ik een mooie foto uitgezocht van Maurena en mij van een aantal jaartjes geleden.
Hierbij heb ik het gedicht wat ik toen voor haar had geschreven uitgeprint op damastpapier en dat "verouderd" met stempelinkt.
De groene blaadjes bij de bloemen zijn gesneden met de Xyron Personal Cuttingsystem alsmede de bloem uit het bewerkte papier bovenin de layout

Ook het deel waar de foto opgeplakt is heb ik verouderd met inkt.
Omdat ik op andere blogs soms sneakpeaks zag van projecten heb ik dit idee meegelift en ook sneakpeaks gemaakt.





Uiteindelijk is dit het geheel geworden....


Ik vind het een mooie layout geworden met voor mij een hoop sentimentele waarde...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten