dinsdag 13 januari 2009

Vervroegd verjaardagskado :)

Hoi Lieve Allemaal,

Ik ben heeeeeeelemaal happy!
Heb gisteren van mn ventje alvast mijn verjaardagskadootje gehad!
Namelijk de Xyron Cutting System!
Helemaal te gek! Heb hem gisterenavond opgehaald en natuurlijk meteen uitgeprobeerd!
Vanmorgen zat ik ook al lekker bijtijds aan tafel te freubelen, met de nodige onderbrekingen maar wel HEERLIJK!
Daar is dit kaartje uitgekomen!


Hoe vinden jullie hem!
De bloem en de letters zijn uitgestanst met de Xyron!
Ik vind het echt een superapparaat!
Een leuke aanvulling op de rest wat ik inmiddels bij elkaar heb gesprokkeld en ben er dan ook erg blij mee!

Verder gaat het hier zn gangetje.
Rick en Scott gaan nu natuurlijk hele dagen naar school dus dat brengt gelukkig nu wel de nodige rust mee :)
Mijn been is in 1 woord DRAMA jammer genoeg, maar we proberen door te blijven gaan!

Nou ik ga weer gauw aan de freubel! Hoop snel weer wat te kunnen laten zien :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten