donderdag 29 januari 2009

Foto Challenge

Van Suze kreeg ik de foto challenge door.
De opdracht die we kregen was ,... ga naar de 6e map in je fotomap en pak daar de 6e foto uit.
Bij mij was dit deze foto


Ik moest er wel om lachen toen ik zag welke foto het was.
Dit is een foto van mn grote knorrepot Tessa!
Tessa is/was het kind van een goeie vriendin van mij, Claudia.
Claudia kwam erg vaak bij ons logeren in de tijd dat ik zwanger was van onze tweeling en toen de tweeling geboren is.
Claudia en ik hebben nog altijd contact, al is het dan nu via msn of foon, maar contact hebben we.
Hopelijk komt ze snel weer eens deze kant op!
Zij kwam altijd samen met haar knorrekind Tessa.
Helaas is Tessa inmiddels niet meer bij ons. :(
Maar het roept wel weer hele leuke en mooie herinneringen op als ik deze foto zie :)

Nu moet ik de challenge eigenlijk aan 6 personen doorgeven.
Maar aangezien ik nog niet zo heel bekend ben in blogland heb ik pa 2 volgers en zou dus niet weten aan wie ik hem door moet geven.
Dus bij deze weer, is de challenge voor iedereen die mijn blog bezoekt en nog niet mee heeft gedaan aan de challenge.

Nogmaals de opdracht voor de fotochallenge

Neem uit de 6e map van je foto's de 6e foto en vertel je verhaal bij die foto.
Ik ben erg benieuwd wat jullie fotoverhaal is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten